כן, כל העציצים שלנו מגיעים עם אדמה מוכנה לשתילה.
במקרים נדירים כאלה, ניתן ליצור איתנו קשר תוך 48 שעות מרגע קבלת המשלוח, ואנו נדאג לטפל בזה.
ניתן ליצור קשר דרך טופס "צור קשר" באתר, במייל או בטלפון המופיעים בתחתית הדף. שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00.
שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00.
בהחלט! תוכלו לשלוח לנו הודעת WhatsApp והצוות שלנו ישמח לעזור לכם. לחצו כאן למעבר לנציג
ניתן לשלם דרך האתר בכרטיס אשראי, או ליצור עימנו קשר ולשלם בהעברה בנקאית, ביט וכו'
בוודאי! אנו משתמשים במערכות ההצפנה המתקדמות ביותר כדי להבטיח את אבטחת המידע שלך.
כן! במהלך ההזמנה ניתן לרכוש כרטיס ברכה אישי. במעמד התשלום תוכלו להוסיף את הברכה הרצויה.
בהחלט כן!
פשוט מאוד! בחר/י את העציץ או המוצר שתרצה/י, הוסיפ/י לסל הקניות, ועקוב/י אחר ההוראות לתשלום ולמילוי פרטים למשלוח.
השתמש/י בשורת החיפוש בראש הדף או בקטגוריות המוצרים כדי למצוא בקלות את מה שאת/ה מחפש/ת.
ניתן לשנות הזמנה כל עוד היא לא נשלחה. צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי.
אנו מספקים משלוחים לכל אזור המרכז, השרון והשפלה. אם יש לך ספק לגבי המיקום שלך, צרו קשר לבדיקה.
ישנה אפשרות למשלוח מהיום להיום למזמינים עד השעה 13:00 באזור גוש דן בלבד,יש ליצור עימנו קשר לפני ביצוע ההזמנה למשלוח מהיום להיום. משלוחים שאינם מהיום להיום יסופקו עד 3 ימי עסקים.
עלות המשלוח מחושבת בעת התשלום והיא משתנה לפי המיקום וסוג המשלוח.
בהחלט! אנו מתמחים בהזמנות גדולות לחברות, אירועים וחגים, כולל התאמה אישית לצרכים שלכם.
כן, אנו מציעים מחירים מיוחדים והנחות להזמנות בכמויות גדולות. פנו אלינו לפרטים נוספים.
בהחלט! אנו מציעים ייעוץ מותאם למעצבות פנים ולעיצוב חללים, כולל בחירת צמחים מתאימים.
כן, אנו מציעים שירותי מיתוג מותאמים אישית על גבי עציצים להזמנות מיוחדות.
לאזורים נבחרים
במיוחד עבורכם
ומהיר במיוחד